Selasa, Julai 12, 2011

Dejavu kah aku








dejavu,dejavu,dejavu kah aku.....
terasa bagai kepala dipasang mesin
pengimbas otak atau sebuah mimpi
yang berulang kembali atau aku
sedang berfantasi mengenang saat indah...

dejavu,dejavu,dejavu kah aku.....
bagaikan telah ku lalui saat ini
berulang kali membuat ku dungu
sebentar tertanya arah tuju ku
ohhhh.....ku diganggu dejavu.....

dejavu,dejavu,dejavu kah aku.....
ku bagaikan melayang bersama fikirku
dimana khilafku dilanda dejavu begini
atau satu petanda dari yang kuasa
mungkin juga satu amaran dari-Nya.....

dejavu,dejavu, dejavukah aku
bagai diputar-putar kembali bagai
dvd yang bercalar tak mampu dibaca
atau sebuah filem yang diulang
tayang berkali-kali untuk semua......

Oh dejavu.........
adakah ini mimpi atau realiti.....
diruang fikiran ku ini......
diluar sedar atau dalam sedar........
dejavu, dejavukah aku............

2 ulasan:

  1. apa maksud dejavu

    BalasPadam
  2. dejavu tu kira macam kita rasa keadaan yang pernah berlaku dan sama berulang lagi tanpa kita sedari....

    BalasPadam