Ahad, Julai 17, 2011

Sayang Aku.....


Sayang aku suka melihat senyuman mu.
Bagaikan matahari membawakan sinarnya
tanpa sinarnya manusia akan mati
begitula hati kurasa tanpamu sayang
kurasa bahagia melihat senyumanmu....

Sayang aku suka mendengar suaramu
bagaikan bunyi merdunya seruling perindu
membuatkan semua terpaku dan terpukau
oleh madahmu yang membakar semangatku
indahnya suaramu pemberian tuhan sayang.....

Sayang aku suka sentuhan halusmu
bagaikan lembutnya sutera cina halusnya
ingin selalu ku pimpin tanganmu
membawa kita melangkah bersama
telapak tanganmu memberi sentuhan keyakinanku.....

andainya suatu hati nanti
ku tak mampu melihat senyumanmu.....
cukuplah sekadar mendengar suaramu.....
andainya aku dah tak mampu mendengar suaramu.....
cukuplah sekadar ku merasa sentuhanmu.....
andainya nanti aku sudah tiada cukupla doamu penemanku......

3 ulasan: