Khamis, Mac 18, 2010

aku dan ayam serta hangat2 tahi ayam


Saya suka makan ayam berserta kulit dan tulang apa yang boleh ditelan saya telan jangan tak telan seperti musang yg tinggal tulang je............
pi jumpa pun kat kfc jer..............
ayam ayam nama samaran kat rumah pun ayam.........

Masalah saya dah terkena tahi ayam atau(shit sebutan calvin tan) bukan tahi auyam
tu tapi hangat-hangat tahi ayam dalam diri nak study konon nya ish..............x1000
konon nak berhenti main online smpai lps spm ini tidak x jgk dia berenti........
apa nak jadi budak ni.......................

Org lain study dia duk kerja main komputer tgk tv buat kerja x study pun x.........
pi duduk asrama kat asrama tara nih dah ada prep apa la itula inila bala....bla....bla....bla......bla......bla......... itu la ayat yg famous selalu saya dengar akibat buat hangat tahi ayam......

semua org percaa aku leh berjaya akalu rajin tapi aku ni kin lam kin malas teruk betui la...............iskx1000000000.........

Tapi ramai orang nak tgk aku berjaya jadi aku kena hilangkan sifat malas terumatam nak study kat jerman sana murah lagi dari tempat lain kat overseas leh main salji
huhhuhu......... Jadi aku nak kena berusah jadi siapa ada petua petui untuk menghilang kan sifat malas tlg komen yer


hemm..... hidup mau rilek

4 ulasan:

  1. Salam...
    Nak pi main salji? Sejuk Ooooi...takut keras jadi ais hahahaha. All the best to you!

    BalasPadam
  2. hehehe makasih mak long kalaqu beku leh jadi snowman

    BalasPadam
  3. Salam Syahir...cutenya gambaq hang kat facebook tu...macam nak cubit2...geram mak long tengok:) sorry mak long tak join facebook...

    BalasPadam
  4. hehehe zaman kecik2 dulu time kuruih

    BalasPadam