Jumaat, Februari 05, 2010

AKU DOK TIPU AKU


sekarang tahun akhir di sekolah dah f5 tapi aku terasa seperti masih mencari........
aku sering memberitahu diri aku agar sentiasa bersedia tapi aku x sndri xbersedia...
selalu mencari dimana waktu yg sesuai utk melakukan ulang kaji padahal bila2 masa pun boleh betul x? apa la aku duk merapu ni kekadang aku rasa terlalu banyak perkara yg aku pikirkan padahal xkena mengena ngan aku pun aku........ entah kpo sangat la aku ni.....aku selalu cuba menghiburkan hati semua tetapi aku sendiri rasa sunyi sebab banyak pembohongan yang aku lakukan deni menjaga hati ............

antara asrama dan rumah...........ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
jadi aku telah membuat keputusan utk menghentikan dunia siber mulai 0000 hari esk sehingga la ke 24 12 2010 demi masa depan yg aku impikan selama tingaal siber world kalau buka pun cuma sekali sekala kut xla berkala2 mcm selalu tatatatatatatatata....
demi spm 20101 demi keluarga agama bangsa dan negara serta diriku sendiri demi dia dan juga buah hati ku................


good bye cyber world meet your all again at 24 12 2010


hemm..... HIDUP MAU RILEK

Tiada ulasan:

Catat Ulasan