Khamis, Disember 17, 2009

terima kasih sudi mencinta










aku masih disini lagi
mengharapkan cintamu itu
walaupun rindu tak ku rasa
kerana aku merindu dirimu
lebih dari yang lain......

walaupun ku tahu ku
tak mungkin dapat bersama dirimu
oh sayang.....

meski saja cinta pergi
tak mungkin akan berulang kembali
sayang ku ucapkan terima kasih
untuk segalanya,.....

terima kasih oh sayangku
terima kasih oh sayangku....

walaupun cinta tak disini...............
ku tahu ku masih mencintai dirimu
masih merindu dirimu.........
lebih dari yg lain.........

walau cinta cuma mimpi
akan punya lagi rindu...
masihkah ada lagi hati...
utk diri ini kepada dirimu
masihkah perlu aku berharap.....
masihkah perlu aku bermimpi....

walaupun engkau tak disini
perlukah aku bermimpi
agar kau kembali lagi
cinta yang pergi tak mungkin kembali

terima kasih ucapan ku
kerana sudi untuk menyanyangi
sudi jua... untuk- mencintai- ku..........

hemm..... aku tetap aku

1 ulasan: