Khamis, Jun 04, 2009

AKU ADA MEMBELA1


aku ada membela .....benda ni ganas suka mengigit suka ........mencakar................... kadang2 tu dia makan apa aje sampai berdarah mulut die tapi dier cute ...orang adajuga yang takut dengan belaan aku ni nak tahu apa kebende yang dibela nanti sampai masa aku bagitau jeng.jeng.jeng belaan kena jaga nanti dia mengamuk habis kita nak pegi jalan pun payah sampai kena cari tuan sementara.............................. satu hari tu belaan aku ni pegi gigit tetamu yang datang ke rumahku ada yang menjerit ada yang melompat ada juga yang tak kisah ni....TAPI SEPUPUKU ADA YANG TAKUT DENGAN BELAAN KESIAN DIER, ada belaan aku yang hilangketika hendak melakukan perluasan kawasan korang nak tahu apa benda nati aku tunjuk dalam bab2 k....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan